Boka har lysshow

Jeg blir gaaal, boka* mi vil ikke samarbeide med meg. Den er litt glad i lysshow for tiden, og synes det er veldig gøy å lage det. Men det er jeg absolutt ikke enig i. Den kan jo ikke bare leve sitt eget liv!! (Sant??)

Off, men jeg mener hva skal jeg liksom gjøre da? Jeg kan jo ikke sende boka til sykehuset nå, midt i skoleåret! Men jeg kan jo heller ikke bare ha den slik. Når den har den stripa, jobber den super tregt, men av og til vil den sove, og er ikke så veldig giret på lysshow, da er den snill og gjør som mora han sier. Da blir jeg så glad, og tenker at nå er den frisk. Men så kommer det igjen! What to do?

Haha, ren og pen sjermNei så ren og pen sjermen min er! Forkjener creds for mine vaskevaner!

Idag er jeg forresten syk igjen. Jeg ble god utover kvelden igår, men ble dårlig igjen før jeg skulle legge meg. Og idag er jeg enda verre! dvs. Ingen skole og ingen selskap på meg gitt! Mamma mener jeg ikke skal komme i selskapet i kveld da, men er det da bedre å gå på møte? i steden for selskap? Det vet jeg ikke enda, så jeg får se hva det blir til! Men blir jeg ikke bedre enn hva jeg er nå, blir jeg nok værende hjemme! ASJ!!

Jeg må bare skrive litt om disse, de er så utroooolig gode. Hvis dere ikke har smakt dem må dere smake dem (forutenom hvis dere ikke liker sure ting vell å merke). De er deilige og sure. Jeg for min del, synes nesten alt som utgir seg for å være surt ikke er surt. Så jeg synes ikke de er så veldig sure. Men hvis David skulle ha smakt disse, hadde vi sett utallige grimaser på en gang. Dere vet de grønne pærene, som er i smågodt? De smaker egentlig gnaske likt de, men i tillegg er de uten sukker og er sure. Men ikke nok med det, de hjelper jo halsen med å bli god også. Alt-i-ett!! Esters bestevenn her i benken! Nå skal jeg bare sitte her og telle timer til David kommer hjem! Vi skal nemlig hente han på flyet kvart på 6. Wææ, som jeg gleder meg!!!

Forslag til noe gøy jeg kan gjøre? F.eks. noe gøy på tv, en nettside, hoppe rundt i ring eller noe? Jeg begynner å gå tomt for idéer!

8 tanker på “Boka har lysshow

  1. Går du ikke på skolen så går du heller ikke i selskap samme kveld, som igjen betyr at å gå på møte bare er frekt gjort mot den du skulle vært i selskap hos

  2. blir friske, meget godt forslag!!
    åsså må du på treff :-)

    eg sunst forresten du bør senda dataen inn, så legge du barra alt du har å trenge på ein minnepinne :-) endå lysshow e ganske kult :)

    • Kanskje eg ska satsa på å bli friske ja :P Men det blir ikkje noge treff på meg!
      Ja, eg vurdere det! Men eg har kje komt fram t ka eg ska ennå :P hehe..

Legg igjen en kommentar